Ukończyła Akademię Medyczną we Wrocławiu w roku 1999. Doktor Anna zajmuje się stomatologią zachowawczą i endodoncją, jak również wykonuje standardowe zabiegi z zakresu chirurgii stomatologicznej i protetyki.
Doktor Anna kładzie szczególny nacisk na komfort pacjenta, a dzięki swojej cierpliwości i empatii jest bardzo skuteczna w leczeniu najmłodszych pacjentów.
Stale podnosi swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych szkoleniach i warsztatach praktycznych, takich jak:

Udział w kursach i szkoleniach

• Kursy Stomatologiczne z zakresu Stomatologii dziecięcej podczas 25 Międzynarodowych Targów Stomatologicznych w Krakowie, Krakdent 11.03.2017:
    • Traumatologia uzębienia - zapobieganie powikłaniom i drogado sukcesu: w jaki sposób możemy zapewnić trwały sukces i uniknąć porażki,  dr n. med. Leszek Sawicki
    • Leczenie chorób mizagi u dzieci. Diagnostyka i metody leczenia zębów mlecznychoraz stałych z niezakończonym rozwojemkorzenia, powikłania, dr n. med. Agnieszka Wal - Adamska
    • W jaki sposób trwale i estetycznie odbudowywać zęby mleczne? Od wypełnień do koron całkowitych, dr n. med. Michał Sobczak, FIADT
  • Wkłady koronowo-korzeniowe z włókna szklanego 09.12.2016
  • Wypełnianie kanałów bez tajemnic, 26.11.2016
  • Odbudowy adhezyjne, 13.05.2016
  • Leczenie kanałowe i rekonstrukcja korony po leczeniu endodontycznym, 18.03.2016
  • Endozasadzki, czyli jak przeżyć w kanałach
  • Rejestracja zwarcia centralnego u pacjentów w rekonstrukcjach estetycznych